JAK NAKUPOVAT

Ve snaze zjednodušit a zautomatizovat proces objednávky používáme jako hlavní kontaktní údaj e-mailovou adresu.

Minimální počet tyčí v objednávce

Objednávka, která obsahuje zboží s tyčí, například smetáky, nebo samostatně tyče, musí obsahovat minimálně 5ks tyčí. Menší počet tyčí není možné zabalit k zásilce z důvodu poškození při přepravě.  

Způsoby doručení, poštovné a termín doručení

Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. V první řadě je vám k dispozici odeslání obchodním balíkem České pošty, nebo Zásilkovny v případě dobírky pro jednotlivce, nebo DPD, PPL či spediční službou (TopTrans) pro firmy.

Termín doručení je obvykle do tří pracovních dnů od potvrzení objednávky. Případné zdržení je konzultováno se zákazníkem.

Způsoby platby

Naše společnost dodává zboží pro jednotlivce formou dobírky s platbou doručovateli, nebo platbou na výdejním místě v hotovosti, či kartou, nebo na fakturu bezhotovostním převodem pro firmy při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH.

Změny v objednávce

Jakmile vytvoříte a odešlete objednávku, začne ji zpracovávat automatický systém. Rezervuje zboží na skladě a objednává ho u dodavatelů, předává data na naší expedici pro vyskladnění a zajišťuje pro něj dopravu. Do doby odeslání zásilky je možné dělat změny ve Vaší objednávce telefonicky, nebo mailem, no počítejte s možným prodloužením doručení. Průběh zpracování je odesílán elektronicky na Váš mail.

Pro firmy

Firemním klientem naší společností se může stát jakákoliv seriózní firma. Na základě domluvy a hodnoty objednávek Vám bude přidělená sleva. Předpokládáme, že hodnota Vašich objednávek nebude pod 3000,- Kč bez DPH.

Je dobré vědět

Jak funguje záruka na zboží
Jako každý obchod, i ten náš má své 
obchodní podmínky, kterými se řídí. 
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s 
reklamačním řádem