Ve snaze zjednodušit a zautomatizovat proces objednávky používáme jako hlavní kontaktní údaj e-mailovou adresu.
Objednávka, která obsahuje zboží s tyčí, například smetáky, nebo samostatně tyče, musí obsahovat minimálně 5ks tyčí. Menší počet tyčí není možné zabalit k zásilce z důvodu poškození při přepravě.
Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. V první řadě je vám k dispozici odeslání obchodním balíkem České pošty v případě dobírky pro jednotlivce, nebo PPL či spediční službou (TopTrans) pro firmy.
Naše společnost dodává zboží pro jednotlivce formou dobírky s platbou doručovateli, nebo na fakturu bezhotovostním převodem pro firmy při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH.
Jakmile vytvoříte a odešlete objednávku, začne ji zpracovávat automatický systém. Rezervuje zboží na skladě a objednává ho u dodavatelů, předává data na naší expedici pro vyskladnění a zajišťuje pro něj dopravu. Do doby odeslání zásilky je možné dělat změny ve Vaší objednávce telefonicky, nebo mailem, no počítejte s možným prodloužením doručení.
Firemním klientem naší společností se může stát jakákoliv seriózní firma. Na základě domluvy a hodnoty objednávek Vám bude přidělená sleva. Předpokládáme, že hodnota Vašich objednávek nebude pod 3000,- Kč bez DPH.
Jak funguje záruka na zboží.
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem